Susţine comunitatea PRIETENII DE LÂNGĂ TINE cu o contribuţie voluntară: financiară, materială, consultanţă, networking.

Ca persoană juridică,  puteţi direcţiona până la 20% din impozitul pe profit datorat statului către Asociatia Prietenii de langa tine şi nu către stat.

Codul Fiscal si Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea permit companiilor comerciale platitoare de impozit pe profit sa directioneze pana la 20% din suma datorata anual bugetului de stat catre organizatii non-guvernamentale. Suma oferita cu titlu de sponsorizare care se deduce din impozitul pe profit datorat statului nu poate depasi 20% din impozitul pe profit sau 0,5% din cifra de afaceri**
*procedura nu presupune costuri suplimentare din partea companiei!
** Codul Fiscal 2012 – Titlul 2, Cap. II, articolul 21, alineatul (4), litera p.

Acest tip de sponsorizare nu presupune alte cheltuieli suplimentare şi nu afectează profitul net al companiei dvs. Dar, astfel, poţi susţine propriul copil sau alţi copii din medii economice şi / sau sociale defavorizate să intre într-unul din programele asociatiei.
Ştim că trăim într-o lume foarte birocratică, dar hai să vezi cât de nebirocratic poate fi. Ce ai de făcut?
1. Te invităm să descărci Contractul de sponsorizare de aici.
2. Completează contractul cu datele firmei si cu suma cu care doresti sa sponsorizezi Prietenii de langa tine şi trimite-l în format word pe email onglangatine@gmail.com
3. Noi îl tipărim în 2 exemplare, îl semnăm şi ștampilăm şi ţi-l aducem personal sau îl expediem cu poşta la adresa indicată de tine in contract.
Pentru a fi inclus în calcul impozitului pe profit pe anul respectiv, contractul de sponsorizare trebuie încheiat înainte de sfârșitul anului calendaristic, iar tranzacția trebuie efectuată până la 31 Decembrie 2017.
 
Pentru informații si alte detalii privind sponsorizările, nu ezitați să ne contactați.
Stiai că… ?
Directionarea unei cote parte din impozitul pe profit prin sponsorizare nu afecteaza profitul net al companiei. În plus, legea sponsorizării prevede şi o altă facilitate fiscală, aceea a creditului fiscal. Aceasta permite practic sponsorului să realizeze sponsorizări chiar dacă nu obţine profit în anul curent, suma fiind acoperită de un credit fiscal disponibil pe o perioada de 7 ani. În acest interval, compania are timp să îşi îmbunătăţească rezultatele financiare şi să deducă din impozitul pe profitul viitor sponsorizările realizate în anii fără profit, acumulate în creditul fiscal.