Codul Fiscal si Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea permit companiilor comerciale platitoare de impozit pe profit sa directioneze pana la 20% din suma datorata anual bugetului de stat catre organizatii non-guvernamentale. Suma oferita cu titlu de sponsorizare care se deduce din impozitul pe profit datorat statului nu poate depasi 20% din impozitul pe profit sau 0,5% din cifra de afaceri**
*procedura nu presupune costuri suplimentare din partea companiei!
** Codul Fiscal 2012 – Titlul 2, Cap. II, articolul 21, alineatul (4), litera p.
2. Completează contractul cu datele firmei si cu suma cu care doresti sa sponsorizezi Prietenii de langa tine şi trimite-l în format word pe email onglangatine@gmail.com
3. Noi îl tipărim în 2 exemplare, îl semnăm şi ștampilăm şi ţi-l aducem personal sau îl expediem cu poşta la adresa indicată de tine in contract.
Directionarea unei cote parte din impozitul pe profit prin sponsorizare nu afecteaza profitul net al companiei. În plus, legea sponsorizării prevede şi o altă facilitate fiscală, aceea a creditului fiscal. Aceasta permite practic sponsorului să realizeze sponsorizări chiar dacă nu obţine profit în anul curent, suma fiind acoperită de un credit fiscal disponibil pe o perioada de 7 ani. În acest interval, compania are timp să îşi îmbunătăţească rezultatele financiare şi să deducă din impozitul pe profitul viitor sponsorizările realizate în anii fără profit, acumulate în creditul fiscal.